
Het spijt ons oprecht dat je niet tevreden bent over de versheid van je product. Vul de onderstaande gegevens in om je geld terug te vragen.
Maak je geen zorgen als je al eens een aanvraag hebt ingediend in het verleden. Je kan een nieuwe aanvraag indienen. Als je ontevreden bent over de versheid van je product, kan je volgens de ‘Tevreden over onze Versheid’ per huishouden twee keer een aanvraag indienen binnen de 12 maanden.
Volg de onderstaande stappen om je geld terug te vragen:
Hou je promoverpakking (= product met de communicatiestrook Tevreden over onze Versheid) en je kassaticket bij de hand als je vindt dat je product niet vers is.
Scroll naar
beneden om je gegevens in te vullen.
Schrijf in een verklaring van minstens 15 woorden waarom je vindt dat je product niet vers is.
Upload een foto van je kassaticket en je verpakking.
Vul je bankgegevens in zodat we je geld kunnen terugstorten.
Je aanvraag kan tot 28 dagen in beslag nemen. Heb je tegen dan niets van ons gehoord? Neem dan even contact met ons op.
Onze versheid is gegarandeerd tot de houdbaarheidsdatum of, als de verpakking is geopend voor de houdbaarheidsdatum, tot 24 uur na de opening. Klik hier om te bekijken welke producten onder onze Versheid Geld Terug Garantie vallen.
DIEN JE AANVRAAG INVul hieronder je gegevens in en upload je kassaticket om je geld terug te vragen: